Emaa Bloggie :)
| +Follow || Dashboard |

Naim :')
Sunday 19 January 2014 | 04:54 | ♥ 0 purple love

Naim ? Sape mamat tuee kann ? Haaa nieh nak citee niehh haa . Hehehe . Hmm , emaa start kenal dia bulan bapetah . dah lupa laa . kenal dia nak mintak tolong pasal SENI . tapi macam mana tah boleh terapat dengan dia tersayang dia tersuka dia and so on laa . Hmm , tak sangka sebenarnya semua nieh akan terjadi :')

Kami start rapat sampai haritu , tapi kerap jugak laa gaduh . Gaduh sebenarnya benda yang kecik-II jee tapi suka perbesarkann . Tue laa perangai kami . Hmm , dia adalah laki yang first pernah masuk rumah emaa and solat dalam rumah emaa . Nak kata kami couple tak pon tapi taktahu kenapa tak boleh lepaskan dia and tinggalkan dia . Hmmm :'(

Tapi pada 14.1.2014 kami berpisah jugak . Dia dah taknak dekat emaa , dia dah benci emaa , dia dah tak sayang emaa mybe . Nak buat camna kann ? Takkan kita nak paksa pulak . Start dari situ emaa try nak lupakan dia tapi seriously tak boleh . Emaa tak tahu kenapa susah sangat nak lupakan dia . Hmm bila teringat dia jee confirm airmata jatuhh , sampai dah tak larat nak tahan .

Hmm yang paling menyedihkan time segugut dia dah takda , time emaa sunyi dia dah takda time ema perlukan seseorang dia dah takda . Lagipun perangai dia dah tak macam first emaa kenal dia dulu . Takpa laa ema harapkan dia dapat pengganti yang lebih baik dari emaa . yang care pasal dia , yang pandai jaga hati dia . yang family dia suka yang family dia kenal :') emaa bukan terbaik untuk dia . mybe kami takda jodoh mybe ema bukan untuk dia .

Dear Naim , saya harap awak dapat cari pengganti yang lebih baik dari saya yang pandai jaga hati awak . Awak lupakan saya sebab tue yang awak nak sesangat . Delete jee semua memory kita selama nieh . Terima kasih sebab banyak bantu saya dalam seni . Salu ada time saya sunyi , segugut dan sebagainya . Saya tahu saya bukan perempuan yang awak cari . Saya bukan perempuan yang terbaik untuk awak . Maafkan saya sebab salu buat awak sakit hati , jealouse , menangis dan lain-II . Terima kasih sebab pernah habeskan duit untuk saya . Pernah pujuk saya , pernah buat lawak time saya moody . Jasa awak saya akan kenang , Awak , belajar rajin-II tauu , bahagia kann family awak parent awak dan SAYA :') saya nak awak berjaya dan capai cita-II awak . Awak ingat tauu saya tak penah lupa awak . mulut saya jee cakap yang saya akan lupakan awak tapi hati saya tak ! pasal penyakit tue tak dapat dikesan lagi . tapi takpa tak penting pon kann bagi awak . Hmm kalau taknak update pasal saya dekat tweet awak pon takpa asalkan awak bahagia . Nieh jee kot pasal awak . Dah taktahan nak lap airmata nieh . Hahahaha ! Happy always :D lepasnieh awak nak p mana takda sape nak konkong awak dah takda sape nak marah awak dah takda sape nak cari gaduh dengan awak dah . Last , saya sayang awak . you're my hero . terima kasih pernah hadir dalam hidup saya walaupun hanya sekejup . jaga diri jangan mandi malam tauu . ingat pesan orang yang lebih tua nieh . hehehe , you're my hero :') selamat tinggal Mohamad Na'im Bin Razali . Assalamualaikum .

Lots of love : Cekmaaaaa .

OLDER | NEWER


Disclaimer ♥


Little story

bold | underline | italic





Tagboard ♥