Emaa Bloggie :)
| +Follow || Dashboard |

Finally I Get Him :)
Monday 21 October 2013 | 06:53 | ♥ 0 purple love

Hyeee semuaaa , Wahhh lama sesangat tak update blog. Dah rasa macam jakun taktahu macam mana nak update nak bukak nak tukar lagu and so on laa . Hehehe , btw my mom and my dad go to Makkah for Menunaikan Haji :) And and Jumaat nieh diorang dah balik . Wuuuuu seronok ouhhhh . Masa mula-II mama and abah baru pergi tue memang sedih laa . Yee laaa kann tak penah-II berjauhan selama sebulan setengah tiba-II mamaabah dapat pergi Makkah . Takpa lama-II dah boleh terima . Sebab mamaabah buat kebaikan disana :) Haaaa lagi 15hari nak SPM . AstaghfirAllahalazim , memang tak bersedia lagi laa . Lagi nak dekat exam lagi malas nak study . Hmmm takutnyaa kalau tak dapat apa yang ditargetkan . Doakan kita yeee :) btw motif utama ema nak update blog nieh nak kasitahu yang ema dah dapat "DIA" . Eyh , sape dia tue ea ? Haaaa , post sebelum nieh ema pernah cakap kann yang emaa dah jatuh hati dekat budak handball gersey number 11 tueee . Hehehehe , Alhamdulilah . Akhirnya emaa dah dapat dia .

Pada 8.04.2013 bersamaan dengan hari Isnin kami dah declare sebagai Couple . Sebenarnya masing-II tak sebut pon perkataan " Jom Couple " . Just tukar nama panggilan terus declare sebagai Couple . Okayy mula-II dapat dia tue memang teramat seronok . Yeaa laaa kann orang yang kita nak akhirnya jatuh ke tangan kita jugaaa :) dan kami dah 6 bulan couple . Alhamdulilah takda lagi buat maksiat ke apa ke . Syukur kepada-Mu ya Allah kerana jauhkan kami dari perkara-II tue . Mula-II emaa ingatkan dia tak amek tahu langsung tarikh kami couple and bape bulan dah kami couple . Last-II masa ada pergaduhan sikit dia kata dia tahu semua tue . Ya Allah rasa macam nak nages bila apa yang dia cakap tue semua betul . Emaa rasa beruntung sangat dekat dia . Sebab dia penah kata yang dia takut dekat ema . Then ema tanya laa kenapa takut dekat ema ? and dia jawab dia kata " Mokk Takut Nak Kehilangan Sayang , sebab mokk tak boleh duduk tanpa sayang . and mokk taknak kehilangan orang yang paling mokk sayang . Tolong Jangan Tinggalkan Mokk " Dengar-II tue rasa ya Allah kenapa aku dapat orang yang baik sangat . InshaAllah awak saya akan jaga hubungan ini . Tapi maafkan saya kalau saya menduakan awak . Nieh semua kerana nafsu saya :( Tapi saya tak pernah berniat untuk menganggap diorang semua BOYFRIEND saya .

Satu hari tue kami gaduh . Sampai emaa mintak putus , sebenarnya perkataan putus nieh dah selalu keluar dari mulut emaa . Emaa pon taktahu kenapa emaa jadi ginie . Emaa taknak satu hari nanti bila emaa kehilangan dia baru emaa nak menyesal . Time tue dah takda guna lagi nak menyesal . Dah tak boleh nak undur balik . Bila dia dah ada depan mata kita hargailah dia sebaik-baiknya emaa oii . Hmm , im try ! but mintak putus tue kekadang sebab sakit hati sesangat . Tapi yang paling emaa respect sekali , dia tak penah kasi emaa jealouse sebab perempuan lain . Nak tengok dia sembang dengan perempuan pon susah apatah lagi nak jalan dengan perempuan . Yaaa laki macam nieh laaa yang emaa cari . Tapi satu jeee emaa tak suka , kalau dia jealouse dia suka pendam . Dia tak suka kasitahu emaa . Mybe sebab dia takut kalau dia kasitahu dia jealouse hubungan kami akan renggang kot .

Dear awak , Saya amat menyanyangi awak . Family kita pon dah tahu kann kita dah couple . Saya harap kita dapat jaga hubungan nieh sebaik mungkin . Sabar laaa dengan kerenah saya sampai bila-II . Saya taknak awak berubah . Sikit pon saya taknak ! Sebab saya takut kalau saya kehilangan laki sebaik awak . Saya mintak maaf kalau saya selalu buat perangai dekat awak , mintak putus , marah-II awak dan sebagainya . Maafkan saya yee . Saya harap macam mana perangai awak masa first time kita kenal tue macam tue laa saya nak sampai bila-II . Saya taknak awak berubah atau cari perempuan lain . Saya tak sanggup ! Dan tolong laa berubah perangai awak . Saya harap awak lebih meluangkan masa bersama saya . Dah laa next year kita dah jarang jumpa apatah lagi texting . Kalau sekarang nak cakap dengan awak pon dekat sekolah jee . Kalau nanti nak cakap dengan awak time bila . Call pon tak penah :( Hmm awak sama-II jaga hubungan kita okayyy . Iloveyousomuch ! :* Fi hifzillah .

Lots of love : Cekmaaaaaa .




OLDER | NEWER


Disclaimer ♥


Little story

bold | underline | italic





Tagboard ♥