Emaa Bloggie :)
| +Follow || Dashboard |

Cryinggggg :'(
Wednesday 13 February 2013 | 06:18 | ♥ 0 purple love

Yaaa Allah kecewanyaa hati nieh . sakitnyaa hati nieh . kenapa jadi dekat aku , kenapa tak jadi dekat orang lain :'( Kenapa aku tak boleh happy macam orang lain ? kenapa aku selalu sedih ? kenapa orang selalu mainkan perasaan aku ? kenapa kenapa kenapa kenapa ? :'( aku pon nak bahagia macam orang lain , nak gelak , senyum sepanjang masa :'( hmmmmm . .

Bila dah sayang dekat someone nieh macam-II dugaan timpa . aku tak kuat nak hadapi :'( aku taknak kehilangan dia sebab dah tersayang dia . tapi tapi , macam aku pulak kena tinggal dengan dia :'( Yaa Allah janganlah pisahkan kami . aku tak boleh hidup tanpa dia :'( hmmmm . . dah taktahu nak cakap camna lagi :'( tadi luah dekat kakcik pon rasa macam nak nages :'( hmmmm , i need youu AS ,

Ku ingin kau berada disisiku , dalam waktu sukar ata bahagia . Oh CINTA panjatkanlah pinta hamba ini , Cinta berikanlah kekuatan , untuk meniti cubaan dariMu . Semoga hari kami kembali menyinari , Jalan ini :'(

Hmm , dia janji taknak tinggal aku . tapi mana dia menghilang ? kenapa text aku tue dia buat dunno jeaa ? mana dia yang dulu ? yang masa first-II nak aku tue . yang sayang aku sampai hujung nyawa , dunia akhirat tueee . manaaaaaaa ? aku nak dia balikkkkkkkkkkk :'( taknak dia yang sekaranggggggg !!!!!! :'( tolonggg laaaa :'( hmmmmm . . okbai

Lots of love : Emaa Epal Hijau .

OLDER | NEWER


Disclaimer ♥


Little story

bold | underline | italic





Tagboard ♥